Stichting Ontwikkeling Rif iftar 02.06

Stichting Ontwikkeling Rif neemt met veel plezier de uitnodiging aan van ‘Hirak Assilmi Haarlem’ om aanwezig te zijn bij een Iftar, gehouden op 02/06/2018, om gezamenlijk het vasten te verbreken. Deze gelegenheid biedt natuurlijk de kans voor SOR om haar visie en doelen aan het publiek te brengen. Een visie die geleidt heeft tot het helpen van (momenteel) 80 gezinnen, en dit getal is nog steeds stijgende aangezien er enorm veel behoeftigen zijn onder de Riffijnse gezinnen van de politieke gevangenen.
Vele mensen dus die rekenen op U financiële bijdrage om ze uit de nood te helpen. Daarom roept SOR iedereen op om aanwezig te zijn tijdens deze gezamenlijke Iftar om eventuele vragen te beantwoorden en een financiële bijdrage, hoe klein ook, te leveren zodat op termijn geen enkel Riffijns gezin zich moet afvragen of het wel een “iftar” kan veroorloven.
Stichting Ontwikkeling Rif is nog steeds een jonge organisatie, maar is wel een organisatie met een enorm draagvlak bij de mensen. Van begin af aan is de boodschap, het doel en de visie kristalhelder geweest zodat de organisatie het vertrouwen heeft kunnen winnen van vele Riffijnen in de diaspora. SOR hoop lange tijd verder te kunnen werken op dit elan en roept alle Europese solidariteitscomités om samen te werken met de stichting om zulke acties te houden. Het is door samen te werken en een front te vormen dat we de demonen die onze Riffijnen teisteren kunnen verslaan.
Houdt dus deze dag vrij, wees aanwezig en neem vrienden en familie mee…
Steun de Rif, steun SOR en steun de behoeftige families (politieke gevangenen)!