SOR on Tour op 17 februari 2018

Op zaterdag 17 februari 2018 is Stichting Ontwikkeling Rif(SOR) te gast bij de herdenking van de sterfdag van Mohammed ben AbdelKrim El Khattabi. Deze 55ste herdenking wordt georganiseerd door het “comité ter herdenking van Mohamed ben Abdelkrim el Khattabi” in samenwerking met vereniging SYPHAX in Utrecht.

Als u SOR wilt leren kennen en meer wilt weten over de doelstellingen van deze stichting, bent u van harte welkom.

De organisatoren van dit evenement bij het ZIMIHC theater Zuilen voorzien SOR van een stand. Dit evenement is een gelegenheid om de 55e verjaardag van de dood van een groot man en een wereldberoemde Riffijnse verzetsstrijder te herdenken, en ook een kans om de SOR-stichting naar voren te brengen en in de spotlights te zetten waarvan het hoofddoel de ontwikkeling van de Rif op de lange termijn is.
Op dit moment is het dringend nodig om de families van de gevangenen van de Riffijnse Volksbeweging te helpen en te ondersteunen.