Het Comité Mohsin Fikri Belgie en de vereniging Huis Van Amazigh organiseren een iftar (verbreken van het vasten) op 09_06-2018.
Bij deze gelegenheid nodigen de organisatoren SOR en een zo groot mogelijk aantal deelnemers om mee te doen aan dit evenement, om kennis te maken zodat de stichting ook uitleg kan verschaffen over haar doelstellingen, de werkmethoden en een voorlichting te geven over de situatie en behoeften van sommige families van Riffijnse politieke gevangenen in de Marokkaanse gevangenissen (tot op heden helpt SOR meer dan 80 families van Riffijnse politieke gevangenen).
Dit evenement is een kans om een beroep te doen op de vrijgevigheid van onze broeders en vrienden om te helpen in de ondersteuning van de stichting, want vandaag is het de enige organisatie in Europa dat Riffijnse gezinnen helpt conform de Europese en Marokkaanse wetgeving.
Stichting SOR bedankt het Comité Mohsin Fikri België en de vereniging Huis van Amazigh voor deze uitnodiging.
Adres: Rue du Progrès 214