Dankwoord SOR benefiet Fus dg Fus

Lieve mensen. Het benefiet Fus dg Fus zit er alweer op en wat zijn wij ongelofelijk trots!

Op 23-12-2017 heeft SOR een benefiet georganiseerd voor de families van de politieke gevangen in Arif in het ZIMHIC theaterzaal te Zuilen. Dit benefiet stak boven onze verwachtingen uit. Een benefiet dat weer eens heeft bewezen dat de harten van onze Rifijnen op de juiste plek zitten. Een benefiet dat heeft gezorgd voor saamhorigheid, warmte en sympathie voor de families van de politieke gevangen. Wij hebben gestreden om dit benefiet tot een succes te brengen en dat zou niet zijn gelukt zonder jullie allemaal!

SOR wil dan ook alle vrijwilligers van het benefiet-comité bedanken die vanaf dag 1 in de weer zijn geraakt om het benefiet te doen slagen. En alle mensen buiten het comité om die ook een bijdrage hebben geleverd.

Wij willen ook alle zangers, dichters en overige acts bedanken voor hun vrijwillige bijdragen. Zonder jullie zou dit benefiet niet compleet zijn geweest!

Ook gaat onze dank uit naar alle donateurs die eten beschikbaar hebben gesteld voor ons eethoek of producten voor onze verkooptafel/veiling.

En natuurlijk wil  SOR alle mensen die aanwezig waren enorm bedanken! Dankzij jullie vrijgevigheid hebben we een prachtig bedrag opgehaald voor de families van de politieke gevangen.

Een contant bedrag van maarliefst €9.411,78, waarvan €2.105 nog overgemaakt moet worden.

Dank jullie wel!